Giden için nasıl da zalimdir kentler. Ne sevdiklerini beklediğin onca yer, ne gezip dolaştığın yollar, ne de oturduğun sokak herhangi bir iz barındırır artık senden. Ne kokun kalır duvarlarda, ne bir bahar günü eteklerini savurarak koştuğun akasyaların altında rüzgârın. Ayak izlerin hemen silinir, inanma. Kedilerini çağıran sevecen sesin boşlukta yok olur gider. Hiç yaşamamışa dönersin.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sevmenin, o yükselişin ne olursa olsun durulmaya, yatışmaya yazgılı çok renkli bir yalnızlık olduğunu sonunda öğrendiğini düşündü. Bu çarpıcı yalnızlığı ona birisinin er geç öğretmesi gerekiyordu nasıl olsa.