İyi ki yazarı takip edeyim dedim. Ne kadar çok sahte alıntı var sayamadım ama cidden artık dayanılmaz oldu. Bunu ele alarak konuşacağım beğenen 786 kişiden biri bile mi okumadı kitabı? Ulan Kur-an'ıma okuyan vardır. Kimse demiyor mu bu tiktok alıntısının kitapla ne alakası var. Abimizin zaten kitabı okumadan paylaşması üzerine bir de sürekli yorumu kaldır demesi ayrı sinir etti beni. Ne zaman beğeni için paylaşım yapmayı bırakacaksınız?
#132682827imgyukle.com/i/EGwRIIimgyukle.com/i/EGwx2c
Adamdan dayak yemezsem iyi (!)
Ayrıca hesabımda paylaşım yapıp yapmamak bana kalmış. Kalkıp sahte alıntınıza yorum yapacağım diye sayfa mı açayım?
Kitaba saygısızlık oluyor. Amacım insanları küçük düşürmek değil.
Düzenleme:
Adam alıntıyı değiştirdi..