Biz Allah'a yalnızca bir şeye ihtiyaç duyduğumuz, bir şeyin eksikliğini hissettiğimiz zaman yöneliyoruz.
Allah ise biz talep etmezken dahi sürekli ikramlarda bulunmaya devam ediyor.
Nefes alabilmemiz için dua etmemiz gerekmiyor. Hayal edebiliyor musunuz tersi olsa nasıl olurdu?