h

h
@haticee___
Ne acayip bir dünya
ama üzüntü demek, gece gündüz, uykuda olsun, uyanık olsun, vücuduna saplanmış bir oku taşımak demek, çekilir şey değil bu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bazen hayatımın bir köşesinde gizlice çöktüğümü hissediyorum.
içimde o kadar çok şey var ki, hiçbiri tam olarak dile gelmiyor.
sanki bir hafta boyunca bir çiviyi kayaya çakmakla görevlendirilmişim,üstelik hem çivi hem de çiviyi çakan benim.
sen derdin kimden geldiğini bilmez misin? bilseydin üzülmez, sevinenlerden olurdun.