Çoğu zaman içinizdeki "yeterli" mutluluğu, huzuru o kadar saf hissedersiniz ki yüzünüze, bedeninize yeterince yerleştiremezsiniz. Bu durum karşınızdaki kimsede size dair olumsuz fikirler oluşturabilir: ağırdan satan, bir türlü mutlu olamayan, aklı karışık, ruhu dalgalı ve elbette bazı psikolojik kavramlar. Müjdemi isterim, nur topu gibi bir etiketiniz oldu. Sakın kucaklamayın, iade edin.