Eskiden bu hayatta en kötü şeyin yanlız olmak olduğunu düşünürdüm.Hayır,değil.Hayattaki en kötü şey,seni yanlız hissettiren insanların arasında kalmak.
Psikolojik olarak sizi derinden sarsacak bir kitap.Yazar gayet iyi bir şekilde anlatmış. Psikolojiye ilgi duyanlar varsa illaki okunması gereken kitaplardan