Eskiden bu hayatta en kötü şeyin yanlız olmak olduğunu düşünürdüm.Hayır,değil.Hayattaki en kötü şey,seni yanlız hissettiren insanların arasında kalmak.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Masalları boşverdiğimiz günden beri rüya göremez olduk.İp koptu,zaman uçtu,hayat köşe bucak biryerlere saklandı.Uykularımız kabuslarla donatıldı.Aydınlık bir yüz gördüğümüzde ilk aklımıza gelen cümle"sırıtma lan "oluyor.