°•...arı kullanabileceğinden fazlasını depolar...
Bu yüzden ayı tarafından soyulur.Rakun ve Çerokiler tarafından da... Paylarından fazlasını depolayan ve kendilerini besleyen insanlar için de bu böyledir. Ellerindekini kaptırırlar. Bu konuda savaşlar olur... Uzun konuşmalar yaparak paylarindan fazlasinı ellerinde tutmaya çalışırlar. Bir bayrağın onlara bunu yapma hakkını verdiğini söylerler...Erkekler,sözler ve bıçaklar yüzünden ölürler ama Gidişat'ın kurallarını değiştiremezler.°•
°•︎Başarı insana yeni bir zorluğu gögüsleme motivasyonu verir.Bu gururu hisettmeyen,
marifetleri önemsemeyenler bir şeye azmetmek için ihtiyaç duydukları ateşleyici gücü bulamazlar.︎°•
°•'Yıllar içinde hayata olan ilgilerini
kaybetmiş o kadar çok çocukla karşılaştım ki.
Anne babaları çoğunlukla yanlarında değildi
çünkü delicesine çalışıyorlardı ve günlük hayatlarinda da stresliydiler.
Oysa insanın hayatinda sevgi ve neşe olmadıktan
sonra yüksek bir yaşam standardı neye yarar? °•'