Hatice

Hatice
@hatietzschee
Elimdeki bu yaşamla ne yapacağım? Si je vis
inançlarım vardı... Ama şimdi yoruldum, inançlarım yok oldu...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
sana olmayan özlem bir şeye benzemiyor
birisi bir camı açar birden haykırır sen de varsın ey hayat tıpkı ölüm gibi
Feyyaz diyor ki oysa "ben bir ağlama ustasıyım" galiba ben de