Şimdi ve burada,bir başkasının kriterlerine göre var olmaya çabalayan bir insan mısın,yoksa kendi bilincinle oluşturduğun ölçütlere göre eyleme geçen biri misin ?
İçinde yaşadığımız zamanı aşmadan,zaman boyutuna hâkim olmadan anıların içindeydi tüm varoluşumuz. Hayatımız bir andı,yaşadığımız gezegen evrende belki de birkaç saniyedir vardı. Ve bizler zamanın içinde ,enerjiyi en yavaş titreşimde madde olarak görebileceğimiz belki de tek yerde sanki hapis gibiydik.