Bir gün adımı unutursan eğer,
Sessizce çekildiğim köşemde hatırla.
Gözlerin dalarsa uzaklara sebepsiz,
Sana hiç kıyamayan kalbimde hatırla.
Yarım kalmış bir şarkı çalarsa bir yerlerde,
İçini acıtan o ince kederde,
Yağmurun cama vurduğu o her damlada,
Sana biriken gözyaşımda hatırla.
Biliyorum, hayat akıp gidecek kendi yolunda,
Belki de yabancı bir el olacak kolunda.
Ama ne zaman bir sızı duyarsan solunda,
O derin, o iyileşmeyen yaranda hatırla.
Sana ne nefretim var ne de bir sitemim,
Sadece tükendi her şeye dermanım, yetmedi gücüm.
Toprağa düşerken en son nefesim,
Seni dünyalar kadar seven o kadında hatırla...