Ölümün insana geldiği belli bir yaş, durum ve vakit yoktur. Her an ölüm insanı yakalayabilir. Bu nedenle ölüme hazırlıklı ol. Dünyan için çalışıp mal biriktireceğim diye uğraşma, ihtiyacın kadar dünyan için çalış. Bu dünyada çok az bir müddet kalacağını sen de biliyorsun. Ömründen belki bir günün belki de bir nefesin kalmıştır. Her gün ölümü bu şekilde hatırla.
"hatırla her zaman yalnız kaldığımızı,
bir gemi kalksın, senin uysal
başkaldırmanı götürsün,
....... anılman her zaman bir sızı olsun uzakta,
çok uzakta,........
çok uzakta.
hep yalnız kaldığımızı."
Şanssız bir dönemden geçtiğinde ve işler istediğin gibi gitmediğinde, kendi hikâyenin yazarı olduğunu hatırla. Onu seçtiğin herhangi biriyle, istediğin herhangi bir şekilde yazabilirsin. Ve bu güzel ya da trajik bir hikâye olabilir. Seçim senin...