Kirpiklerin kapandı, kapandı
İlaçlar bitti, uykular bitti
Dudakların kurumuyor, ayakların şişmiyor
Soracak sorumuz kalmadı
Hepimizin canından yapılmış bir ölüm
Girdi içeri:
-Ciwan beni hatırlayana kadar yaşasaydım.
-Ölecekmişim gibi ağlayıp durma öyle.
-Tedaviyi neden kestiler ki?
-Ölürsem çocuklarımı üzme.
-İyi ki seninle yaşadım dünyayı…