Konçuy

Konçuy
@hatungokce
Ne ölmek nefessiz kalmaktır, nede yaşamak nefes almaktır ♬ ♪ ♩
öğrenci
İzmir, 20 Mayıs 2008
126 okur puanı
Haziran 2020 tarihinde katıldı
"Hayatımın sonuna dek mefkûreme doğru yürüyeceğim. Mefkûrem sevgili vatanımın büyüklüğü ve refahıdır." -Enver
1000k
Konçuy
𐱅𐰇𐰼𐰰🤘
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Biz demokrasi için kavga vermiş bir millet değiliz. Atatürk’ün zoruyla, çünkü o zorlamasa kimsenin aklına böyle bir kurtuluş savaşı da gelmiyor, bir bağımsızlık kavgası yaşamışız. Bunun sonucunda Atatürk, istese çok yakışıklı bir padişah olabilecekken, bize dev bir kıyak yapıp demokrasiyi armağan etmiştir.
Konçuy
Padişahtan ne farkı vardı? Hatta padişahtan daha padişahtı yetki bakımından. 1909'da zaten osmanlıya meclis gelmişti, yani cumhuriyet ile yeni gelen bir şey yok aksine yeni cumhuriyet ile seçimler ve meclis işlevsiz hale getirilmiştir. Bunu artık yakın tarihte en taraftar uğur mumcu gibiler bile itiraf etmektedir, ilk devir antidemokratik bir tek parti ŞEFLİK (Führer) devridir. 27 sene seçim yapılmadı, parti kurdurulmadı, grev ve sendika hakkı verilmedi, bugün solcular bilmez ama en cok komünist tutuklaması ve 1 mayıs yasaklaması 1923-30 arası yapıldı. Her şey yasaktı, yasak demek bile yasaktı. Parti il başkanları aynı zamanda vali idi. Avukatsız temyizsiz mahkemelerde binlerce insan tek sözle kılık kıyafete aykırlıktan yok edildi, tek bir referandum yapılmadan halkın dininin diline kadar ne giyip ne konusacağına neye inanacağına kadar değiştirildi. Her dedikleri kanun oldu hatta ayet gibi oldu sorgusuz sualsiz tapıldı, seçilmeden milletvekilleri listeden atama usulü ile yerleştirildi. Halk oyu ile ilk basbakan ta 1950'de Menderes ile seçildi onu da yine kendine atatürkçü diyen askerler idam etti, on sende bir darbe yaptılar hatta 28 şubat geliyor en yakında olanın yıldönümü. Hangi demokrasi Allah aşkına. Zira bu bir hakaret değil tarihi gerçekliktir, bizzatihi kendisi de bu durunm şu sözlerle ifade etmekteydi.(1930lar) "Bugunkü manzara aşağı-yukarı bir dictature (diktator) manzarasıdır." Diğer ifade: "Ben öldukten sonra arkamda kalacak muessese, bir istibdat (despotluk) muessesesidir."
Puan vermedi·208 syf.·
2021 5. kitabı
Ey millet! Allah birdir, şânı büyüktür. Allah’ın selameti, atıfeti ve hayrı üzerinize olsun. Peygamberimiz Efendimiz Hazretleri, Cenab-ı Hak tarafından insanlara dinî hakikatleri tebliğe memur ve resul olmuştur. Koyduğu esas kanunlar cümlemizce malumdur ki Kur’an-ı azimuşsândaki husustur. Mustafa Kemal Atatürk Mustafa Kemal Atatürk' ü tanımadan din düşmanı ilan edenler ve kendi inançsizliğını Atatürk'e bağlayan insanların okuması gereken bir kitap. Kitapta Atatürk'ün dine verdiği önemi din için Peygamber Efendimiz için söylediği güzel sözler bulunmaktadır. Peygamber Efendimiz için birisi alaycı konuşsa onu yanından kovduğu açık net ortada. Ayrıca CHP zamanında masonlar almak istemiş ve Atatürk onları partiden uzaklaştırıp cezalarını kesmiş. Atatürk'e mason diye zamanında masonları astırdığı için mi söylüyorlar ? TBMM mübarek günde cuma günü Kuran okutarak, kurbanlar keserek hatim okutarak açtırmış. Ülkemizi kâfirlerin elinden kurtardığı için mi Atatürk'e din düşmanı diyorlar yoksa Atatürk'ün dediği gibi İslam'ı kâfirlere esir olmasını istemek için mi ? Atatürk'e düşman olanların Türk'e de düşman olduğu tartışılmazdır. Ülkemize sayısız iyiliği dokunmuş onun önderliğinde kurulan ülkemiz tek hayali çocukluğundan beri bu millete asker subay olmak olan değerli insandan bahsediyoruz. İsmi lazım değil ,Yunanistanda fink atan Yunan damadı Maraş dondurmacısından bahsetmiyoruz. Kendini ülkesine devletine milletine adamış bu ülkenin evladından bahsediyoruz. Ayrıca çağdaşlığı yanlış tefsir edenlere de tepkisini Atatürk şu sözlerle söylüyor; " Kimileri çagdasligi kafir olmak sanıyorlar. Çağdaş olmak kâfir olmak değildir. Bu fikre sahip olanların amacı İslam'ı kâfirlere esir olmasını istemek değil de nedir? diyerek İslam'a saygısızlik yapanlara da cevabını sert şekilde
Atatürk Din Düşmanı DeğildiAli Kuzu (Gazeteci) · Paraf Yayınları · 201379 okunma
Ayşe isimli okura yanıt verildi
Konçuy
HanSolo_ M.Kemal Türkçü-Turancılara savaş açmış 1931-32'de Atsız'ın Orhun Dergisini ve Türk Ocaklarını kapatmış bir batıcı,avrupacı devrimciydi. İki tane özlü söz insanı o fikre sokuyorsa fetodan daha dindarı yoktur o zaman. İnsanların söylemlerine değil işlerine bakılır. Ben demiyorum ATSIZ diyor. sagpolitik.blogspot.com/2021/02/turklug... - sagpolitik.blogspot.com/2021/02/turklug... -- sagpolitik.blogspot.com/2021/02/turkcul...
Puan vermedi·208 syf.·
2021 5. kitabı
Ey millet! Allah birdir, şânı büyüktür. Allah’ın selameti, atıfeti ve hayrı üzerinize olsun. Peygamberimiz Efendimiz Hazretleri, Cenab-ı Hak tarafından insanlara dinî hakikatleri tebliğe memur ve resul olmuştur. Koyduğu esas kanunlar cümlemizce malumdur ki Kur’an-ı azimuşsândaki husustur. Mustafa Kemal Atatürk Mustafa Kemal Atatürk' ü tanımadan din düşmanı ilan edenler ve kendi inançsizliğını Atatürk'e bağlayan insanların okuması gereken bir kitap. Kitapta Atatürk'ün dine verdiği önemi din için Peygamber Efendimiz için söylediği güzel sözler bulunmaktadır. Peygamber Efendimiz için birisi alaycı konuşsa onu yanından kovduğu açık net ortada. Ayrıca CHP zamanında masonlar almak istemiş ve Atatürk onları partiden uzaklaştırıp cezalarını kesmiş. Atatürk'e mason diye zamanında masonları astırdığı için mi söylüyorlar ? TBMM mübarek günde cuma günü Kuran okutarak, kurbanlar keserek hatim okutarak açtırmış. Ülkemizi kâfirlerin elinden kurtardığı için mi Atatürk'e din düşmanı diyorlar yoksa Atatürk'ün dediği gibi İslam'ı kâfirlere esir olmasını istemek için mi ? Atatürk'e düşman olanların Türk'e de düşman olduğu tartışılmazdır. Ülkemize sayısız iyiliği dokunmuş onun önderliğinde kurulan ülkemiz tek hayali çocukluğundan beri bu millete asker subay olmak olan değerli insandan bahsediyoruz. İsmi lazım değil ,Yunanistanda fink atan Yunan damadı Maraş dondurmacısından bahsetmiyoruz. Kendini ülkesine devletine milletine adamış bu ülkenin evladından bahsediyoruz. Ayrıca çağdaşlığı yanlış tefsir edenlere de tepkisini Atatürk şu sözlerle söylüyor; " Kimileri çagdasligi kafir olmak sanıyorlar. Çağdaş olmak kâfir olmak değildir. Bu fikre sahip olanların amacı İslam'ı kâfirlere esir olmasını istemek değil de nedir? diyerek İslam'a saygısızlik yapanlara da cevabını sert şekilde
Atatürk Din Düşmanı DeğildiAli Kuzu (Gazeteci) · Paraf Yayınları · 201379 okunma
Ayşe isimli okura yanıt verildi
Konçuy
@HanSolo_ Her Kemalizm ve M.Kemal eleştirisi yapan kurt maskesi takan koyun ise gözün yiyorsa Atsız'ın "Milli Birlik" Makalesini de oku bakalım aynısını ona da de, koyun atsız de :) "Kemalizm denilen muazzam safsata kısmen Fransa kısmen de İtalya ve Rusya’dan alınmak suretiyle dış alemin bir değil, birkaç merkezine birden bağlı olan, bu suretle diğerlerden daha çok ve karmakarışık bir şekilde dışarıya bağlı bulunan bir ucubedir. Bugün dönme, mason ve Kemalist güruhunun ağzında sakız gibi dolaşan yobazlık kelimesi en çok kendilerine yakışmaktadır: İnkılâp yobazları… Kendilerinden başka türlü düşünenlere tahammül edemeyen Kemalist ve mason yobazlar." ulkucudunya.com/index.php?page=... Buyur.