Bana hastanede “ Karın öldü !” dediklerinde ne yapacağımı, nasıl tepki vereceğimi bilemedim, içimden eve gidip karıma olanı anlatmak ve bana ne yapmam gerektiğini söylemesini istedim”
"Zaman,ellerimizin arasından bir su damlası gibi kayıp gidiyor adeta. Ne yavaşlatabiliyoruz çabalarımızla ne durdurabiliyoruz nefesimizi tutunca. Bazı insanlar zamanın hislerle ilgili olduğunu savunmuyor mu, yaşlanan sadece ten değil midir, ölen yalnızca beden olmaz mı zaten? Kabul etmek istemesem de değişmeyen bir gerçek var. Zaman ilaç değildir, zaman çürütücüdür."