"Şimdi gerçekten de uyumak istiyorum. Yorulduğum ya da uzun bir mücadelenin sonunda güzel bir şeye kavuşmanın huzurunu hissettiğim için değil. Güzel günün, güzel şeylerin geçici olduğunu unutmak için uyumak istiyorum."
"Sadece biraz eğlenmeye gelmiştim yeryüzüne meğerse devasa bir mahkemeye gelmişim fani dostum!
Gammazcılar, kirli yalancı tanıklar, yalan yere yeminler, sahte yargılamalar, dolandırıcılar ve iki yüzlü suçlular. Herkes birbirinin hakimi. Tam bir çöp kutusu. "
"Hiç kimsenin ilgisine ihtiyaç duymadığın gün olgunlaşırsın. Hiç kimseden beklentiye girmediğin gün yara almazsın ve hiç kimseye bağımlı kalmazsan kazanırsın."
İçi insanlarla dolu büyük evler var karşıda. Yine de tek odada bir başına olmak, bir evde yalnız yaşamak, yaşamın en önemli yanı. Daha doğrusu ; Kimi zaman yalnız kalabilmek mutluluğun ilk koşulu...