ülkeme dair umudum her geçen gün azalıyor. geceliği 30 bin olan bir otelde nasıl böyle bir ihmalkârlık yapılır? insan hayatı bu kadar ucuz mu? maalesef ucuz ama çözüm ne YAYIN YASAĞI getirmek. hala bir kişi bile istifa etmedi. yazıklar olsun. söyleyecek çok şey var ama hiçbir çözümü olmayacak en çok canımı acıtan nokta bu. keşke böyle olmasaydı, keşke hiç kimse ölmeseydi, keşke bu felaket yaşanmadan önce önlem alınsaydı. allah rahmet eylesin.