Ah Ahmet Umit yine bittihine uzulecegimiz bir kitap yazmissin.
Olay örgusu ve karakterler deetaylarini hayal edebileceginiz kadar derin yazilmis.
Storytel de dinledim film gibi geldi..
Kitap hakikaten okunmaya deger. Bir solukta okuyabiliyorsunuz.Kitap bir karakterin günlüğü gibi. Fakat etrafinda olup bitenleri cok iyi tahlil etmiş bit karakter.