Nereden başlayacağımı bilemiyorum ama bu kitabı şuana kadar okumadığım için pişmanım. Harika bir kitaptı. Ama beni çok üzdü. Etkisi bir süre geçmeyecek muhtemelen. Sadece Raif Efendi'nin aşkı yüzünden herkesten bu kadar uzaklaştığı için bu karaktere biraz sitemliyim. Kendi babasından gördüklerini uyguladı çevresine. Çok yazık oldu. Kimse kimseyi bu kadar sevmemeli. Ama bu kitap okunmayı sonuna kadar hak ediyor :,)