Kendi içindeki geniş bozkırlarda kaybolanların, doğanın sessizliğine sığınanların ve o büyük mahcubiyeti kalbinde taşıyanların kitabı: Kim Bağışlayacak Beni.
"Buraya, bir sızı bırakıyorum. Hangi köşeye baksan, orası senin olsun."
Didem Madak, 'Ah'lar Ağacı' eseriyle bizlere içindeki küçük çocuğu ve bu çocuğun annesine olan özlemini, hüznünü, sevgisini ve hasretini en sanatsal şekilde sunuyor."
Titreşirken kalplerimiz Ankara soğuğunda
nice umut yeşerir gecenin soluğunda.
Biz o bankta oturmuşuz
Kalu Bela'dan beri.
Kaç bahar görmüşüz kim bilir
kaç zemheri...
İlk kez ayın halesine sırnaşığım;
yaşım yirmi altı.
Sana kırk senedir aşığım.
Bleda Yaman
Sana koşuyorum bir vapurun içinden
Ölmemek, delirmemek için.
Yaşamak; bütün adetlerden uzak
Yaşamak.
Hayır değil, değil sıcak
Dudaklarının hatırası
Değil saçlarının kokusu
Hiçbiri değil.
Dünyada büyük fırtınanın koptuğu böyle günlerde
Ben onsuz edemem.
Eli elimin içinde olmalı.
Gözlerine bakmalıyım
Sesini işitmeliyim
Beraber yemek yemeliyiz
Ara sıra gülmeliyiz.
Yapamam, onsuz edemem
Bana su, bana ekmek, bana zehir
Bana tad, bana uyku
Gibi gelen çirkin kızım
Sensiz edemem.
Sait Faik Abasıyanık