Evet, kitabı bugün 150 sayfa okuyarak bitirdim. Ve kitabın sonu merak edilecek bir sonla bitti. Geriye kalanlar neler yaptı nasıl hayatlarına devam ettiler merak ettim. Devamı gelmeli :) Müthis bir hikaye akıcı merak uyandırıcı. Çoook beğendim. Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen acemilik sezmedim kalemi güçlü ve güzeldi. Keyifle okudum. Yeni kitaplarınızı heyecanla bekliyorum yazar hanım sevgiler ve herkese hayırlı geceler. Kitapla kalın :)