“İyileşmeniz başkalarının kendi hatalarını kabul etmelerine bağlı olduğuna inanıyorsanız, daha çok beklersiniz.” İçinizdeki nefreti taşımaya devam ederek ancak kendinizi cezalandırırsınız. Başkaları başkalarıdır. Siz sizsiniz.
Hiçbir yağmur sonsuza dek sürmez. Hem unutmayın, ne kadar ıslanırsanız ıslanın, siz yağmur değilsiniz. Kafanızın içindeki kötü düşünceler siz değilsiniz.
"Yalnızlığımı çevremde konuşacak arkadaşım olup olmamasıyla ilgili olduğunu sanırdım; çevremde bir sürü insan varken iliklerime kadar yalnız hissettiğimi görünceye dek. "