İnsan sevgi ile yaşar Ya Hu. Sevmeden nasıl yaşanır? İyi ki buna bir cevabımız yok, iyi ki öyle bir yöntemden bihaberiz. Aslında düşününce, her şey sevgi ile başlar. Saygı ile devam eder tabi ama, Tolstoy buna pek değinmemiş. Üstada ekleme yapmak haddim değil elbette de; tecrübelerime ve gözlemlerimle diyebilirim ki, sevgiyi korumak için, saygıdan elden bırakmamak -bana göre- bir zorunluluktur.