ikracnd

ikracnd
@hazelgrace_
Ayağın taşa takılsa, kalbini yokla.
UNUTMA! Dost istersen Allah yeter. Yârân istersen Kur'an yeter. Mal istersen kanaat yeter. Düşman istersen nefis yeter. Nasihat istersen ölüm yeter.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kırıntıya hürmeti olmayan ne bilsin kuşun kalbini."
Yaşadığın yeri cennet yapmadığın sürece kaçtığın her yer cehennemdir.
-Neden hiç mutlu değilsin Zeze? -Neden mutlu olmalıyım? -Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz. -İyi ki bir kere geliyoruz Portuga... -Neden? -İkinci bir hayatı kaldıramazdım.

ikracnd

, bir kitap okudu
Puan vermedi·60 syf.·
4 günde okudu
·
2021 3. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma