Hayriye Ç.

Bir cesaret örneği. (Bu hikâyede ürün yerleştirme bulunmaktadır.)
Ne demek son otobüs gitti ya burda mı kalıcaz şimdi? Tüm firmalara sorduk mu Esra, hiç mi kalmadı.. Tekrar Urfa’ya dönmem bak öldüm sıcaktan yahu burda bekliyorum ben. Ben şuraya sorucam tekrar dur. Abi kolay gelsin Antakya’ya otobüs var mı? Evet az sonra kalkacak bir otobüs var. Çok şükür iki bilet alabilir miyiz? Çok ön tarafta olmasın mümkünse.. Dedim sana bak bulduk nihayet? Hemen çıkalım? Dur Esra gidemeyiz. Babam baklava istemişti almayı unuttum. Aha valla şurdan alcam üstünde yazmıyor ya otogardan alındı diye.. Güzel bir paket olursa abicim size zahmet.. Bir kilo baklava mı pahalı, bir kilo demir mi Esraa? Ah baba ahhh misliyle alcam senden gör bak.. Nerde kaldı bu otobüs? Gelsin olay çıkaracam bak gör! Gelebildi sonunda.. İnene bak Esraaa, dövme mi o? Cinderesi’nden sonra böyle bir manzara iyi gelmedi değil. Bu koltuktayız gel. Can Dersim Turizm iyi yolculuklar diler. Esra ben tuvalete geçecektim kahretsin. Tamam tamam sakin ol Osmaniye otogarında duracak nasılsa.. Ha iyi madem.. Yol boyu telefonla bağırarak konuşan kardeşim, benden şarj aleti isteyip şarj aletim olmadığını söylediğimde küsen Asker Bey sizi de unutmadım. Ve Osmaniye otogarına geldik. E bu otobüs durmuyor Esra. Nasıl ya? Hiç mi durmayacak? Pardon bakar mısınız? Mola vermiyor muyuz? Hayır maalesef İskenderun’a kadar mola vermeyeceğiz? Ölürüm ben Esra! Bak babam hepinizi hapislerde çürütür. Söyleyelim dursunlar ne olur. Ya bi beş dk hava falan alsaydık. Maalesef.. Hiç mi halden anlamazsınız be parçalıcam şimdi otobüslerini.. Herkes de Dünya Kupası izliyor. Esra bir şey yap. Kanka kek dağıtmıyorlar mı ya midem kazındı. Zıkkım ye Esra! Yok bu böyle olmayacak ben şu dövmeli muavine söyleyecem. O halden anlar gibi duruyor. Rezil olucaz çocuğa ama yapacak bir şey yok. Şeyyy pardooonn bir bakabilir
Etkinlik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Özdemir Asaf-Eskisi Kadar Özlemiyorum Seni
Eskisi kadar özlemiyorum seni, Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda.. Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor.. Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorgunum.. Biraz kırgın.. Biraz da kirletti sensizlik beni! Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama “İyiyimler” yamaladım dilime Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak, Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak, korkutuyor beni.. Gel diye beklemiyorum artık, Hatta istemiyorum gelmeni.. Nasıl olduğun konusunda en ufak bir merak yok içimde. Arasıra geliyorsun aklıma, bana ne diyorum Benim derdim yeter bana bana ne! Alıştım mı yokluğuna? Vaz mı geçiyorum varlığından? Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem..
Ahmet Telli
İnsana en çok şiir yakışıyor, sonra yeryüzüne yağmur, gökyüzüne mavi..
Dostoyevski
Bir katilden daha cani insanlar gördüm. Umudumuzu öldürenleri gördüm.