Kardeşler, arkadaşlar! Son tetkikler neticesinde sağlık durumumun kötüye gittiği anlaşıldı. Özellikle son yıllarda psikolojik olarak hiç iyi olmadığımı ve bir tedavi sürecini kaldıracak maddi yetkinlikten çok uzak olduğum gerçeğini de eklersek sonumun geldiğini söyleyebiliriz. Hayata bu şekilde veda etmek istemezdim, lakin kaderinde önüne geçilmez. Uzun süredir bir umut bulabildiğim tüm olumlu dallara sarılmaya çalıştım, lakin nafile. Artık o kadar kabullendim ki bu durumu itiraz edecek halim kalmadı. Tek yapmam gereken bu kısıtlı süremi en iyi şekilde değerlendirmek.