"Ne olmuş bu insanlara,evlerine gitmekten ya da yeni bir şeyler satın almaktan başka istekleri yok mu,kalmamış mı?Nerede insanca sevdalar,hüzünler,inançlar,düşler, beklentiler,sevinçler,ne kırmızı parlıyor nede mavinin genç kız çekiciliği kalmış, yeşiller küsmüş,beyazlar... Ne biçim bir dünya bu? Burada birbirlerini çiğneyerek alış verişe eden daha iyisini,daha ucuzunu, daha uygununu hep kendileri kapabilmek için yırtınan bu canlılar insan mı? Kim onları bu denli birbirlerinden koparmış, niçin kimsenin bir başkasını ayrılacak 1 dakikanızı bile kalmamış,nasıl bu denli yan yana yaşarken,bunca uzaktalar birbirlerine, neden el ele tutuşmuyorlar? Nerede bulup da,takmışlar yüzlerin,yalancı olduğu besbelli,aynı fabrika üretimi bu gülünç maskeleri? Hani gerçek yüzleri,doğal davranışları? Kimdir bu maskelerini yapımcısı?"