Hayatta en derin acılardan biri, birinin varlığına alışıp sonra bir gün onsuz kalmaktır. Çoğu zaman, sevdiğimiz insanların değerini kaybettikten sonra anladığımız söylenir. Oysa asıl mesele, sevgiye sahipken onun farkına varabilmek, hissettiklerimizi ifade edebilmektir.
"İnsanlar şehir gibiydi. Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret etmezdiniz.Sevmediğiniz yanları, birkaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bir şehir yaşanır kılan şey iyi yönleriydi."