hüdanur

hüdanur
@hdnrakkrt
Hayatta en derin acılardan biri, birinin varlığına alışıp sonra bir gün onsuz kalmaktır. Çoğu zaman, sevdiğimiz insanların değerini kaybettikten sonra anladığımız söylenir. Oysa asıl mesele, sevgiye sahipken onun farkına varabilmek, hissettiklerimizi ifade edebilmektir.
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Bu hayatın yarısı çok hızlı evet demekle, diğer yarısı da zamanında hayır diyememekle geçiyor.”
1000Kitap
"İnsanlar şehir gibiydi. Bazı kötü yönleri var diye bütün şehirden nefret etmezdiniz.Sevmediğiniz yanları, birkaç tane tehlikeli ara sokağı ve mahallesi olabilirdi ama bir şehir yaşanır kılan şey iyi yönleriydi."
Sayfa 47
"Hiçbirimiz dünkü insan değiliz."
Sayfa 139 - Domingo·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan arkadaşlarını düşmanlarından daha zor affediyor.
Sayfa 278
Alıntı