Bu aralar çok sıkıldım,insanların her şeye stratejik yaklaşmasından.
Karşımdaki insan hakkımda ne düşünecek? diye kendim olamamak çok korkunç!
Herkes dürüstlük, sevgi, sadakat arıyor ama yalanlara ayak uydurmaktanda zerre çekinmiyor.
Ben bu oyunda yokum, bu sıralar ne varsa aklımda, hepsi dilimde, ne kaybedebilirim ki?
Kim oldukları belli olmayan insanları mı?