Kitap aşırı aşırı güzel bir kitap. Kitabın kapağını açtığınız an karşılaştığınız ilk cümleden kitabın son cümlesine kadar soluksuz okunabilecek bir kitap. Kurgu çok güzel, karakterler çok güzel her şeyiyle mükemmel bir kitap anlayacağınız. 1 günde çok rahat bitirirsiniz. Eğer bu kitap kitaplığınızda okunmamış bir şekilde duruyorsa hemen kitabı elinize alın ve okumaya başlayın!!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı 3. Okuyuşum o derece severek okuyorum ve asla sıkılmıyorum.. aşırı çerezlik bir gunde bitirilecek kitap. Okumaya başladığınız anda kitabın içine giriyorsunuz ve bitirene kadar çıkamıyosunuz. En azından bana öyle oluyor:) çerezlik bir kitap okumak istiyorsanız lütfen eliniz ilk bu kitaba gitsin bayilacaginiza eminim iyi okumalar
Son kitabı olan 4. Kitabını sabırsızlıkla beklediğim bir seri. 3 kitabı da muhteşemdi zekice hazırlanmış bir kurgu var. Yazar yer yer fazla tekrarlara düşmüş olsa da kitabın akıcılığı bu tekrarlamaları geride bırakıyor. Kitabı ne zaman bitirdiginizi farketmiyorsunuz bile. En sevdiğim kitaplar kategorisinde olduğunu söylemiş miydim? Kesinlikle öyle çünkü. Ötanazi Okulu 3Maral Atmaca
Kesinlikle bayıldığım bir kitaptı. Gölgenin o asi halleri, yeşilin güçsüz gibi duran ama aslında gayet güçlü bir karakter oluşu. Yan karakterlerin komik ve zeki oluşları.. hepsi çok iyi yazılıp kurgulanmış bir kitap olmuş. Konusundan bahsetmeyecegim zaten yeterince bahşedilmiş diğer incelemelerde. Kesinlikle bu kitaba bir şans vermeniz gerektiğini düşünüyorum. Eğer gerilim, aşk, gizem, bilim kurgu türlerini seviyorsanız bu kitap sizi fazlasıyla tatmin edecektir. 2. Kitabına da hemen başlayacağım. Ötanazi okulu, okumaktan bıkmayacağım kitaplar kategorisine girdin canım Ötanazi OkuluMaral Atmaca