helbest Ekinci

helbest Ekinci
@helbestbero
"Güneş topla benim için."
Eskisi kadar özlemiyorum seni, Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda.. Adının geçtiği cümlelerde, gözlerim dolmuyor.. Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık. Biraz yorgunum.. Biraz kırgın.. Biraz da kirletti sensizlik beni ! Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama “İyiyimler” yamaladım dilime. Tedirginim aslında, seni unutuyor olmak, Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni.. Gel diye beklemiyorum artık, Hatta istemiyorum gelmeni.. Nasıl olduğun konusunda ufacık bir merak yok içimde. Arasıra geliyorsun aklıma, banane diyorum Benim derdim yeter bana banane ! Alıştım mı yokluğuna ? Vaz mı geçiyorum, varlığından ? Tedirginim aslında, Ya başkasını seversem ? İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem. Özdemir Asaf
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimse kitap okumaz oldu,şiirlerde üzgün ülkenin bizi getirdiği noktaya bakın. En özel duygularımızi aldınız. "Sizi asla affetmiyeceğiz"
Vedası olmayan aşklar hep yarım kalır...
Bir buluşma yeridir şimdi hüzünlerimiz. Edip Cansever
Şiir
"İncinme değil bu, insana olan inancını yitirme!" Şükrü Erbaş