Helin Taşkale

Helin Taşkale
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
neşeyle gayet iyiyim:)
Nefret ettiğim bir şey varsa o da insanların kendinizi berbat hissettiğinizi bildikleri halde neşeyle hatırınızı sorup, “iyiyim” demenizi beklemeleridir.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben de
Her şeyi birden, ilk ve son kez yapıp kurtulmak istiyordum.
Alıntı
Şimdi karanlıktaydım ve kendimi daha güvende hissediyordum.
Alıntı
Hayda :(
“Eğer iki karşıt şeyi aynı anda istemek nevrotiklikse ben tepeden tırnağa nevrotiğim.”
Alıntı
Kendime
Yeniden yaşamaya başlamadan önce Yapılacak işlerim var Görülecek hesaplarım Kötü kişi oldum kendimle Kendimden özür dilemeliyim Sırf aynı şehirde yaşıyoruz diye Yakışır mı onca sokağın ırzına geçmek Hem ne akla uydum da yazdım o mektubu Hadi yazdım neyse, ne bok yemeye yolladım!.. Can Yücel
Şiir