Bir gün herkes gider...
Belki yarım kalanları bırakarak belki de hiç yaşanmamışları alarak gider. Yaşanacaklar da gider gidenle beraber. Bu belki iyi olur belki kötü.
Giden belki en sevdiğindir ya da en seveceğin bilemezsin hiçbir zaman. Bilmemek ise düşündürür insanı. Düşünmek ise öldürür.
Öldüğünde ise çok geç olur.
Geçen de geri gelmez...🕊