H.Ç

H.Ç
@helincg
'Sulanmamış çiçek gibi kuruyor içimdeki her şey.'🥀
Hayat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dön Bak Arkana, Gitmez Dediğin Kaç Kişi Yanında...🕊
Alıntı
Bir gün herkes gider... Belki yarım kalanları bırakarak belki de hiç yaşanmamışları alarak gider. Yaşanacaklar da gider gidenle beraber. Bu belki iyi olur belki kötü. Giden belki en sevdiğindir ya da en seveceğin bilemezsin hiçbir zaman. Bilmemek ise düşündürür insanı. Düşünmek ise öldürür. Öldüğünde ise çok geç olur. Geçen de geri gelmez...🕊
Edebiyat
Ağır ağır ölürler ; kitap okumayanlar , müzik dinlemeyenler ,kalplerinde sevgi ve merhamet barındırmayanlar.🍂
Söz
"Çok talihsiz bir zamanda karsılaştık."
İnsan ve Duygular