kimse yaşadığından başkasını yitirmez ve yitirdiğinden başkasını yaşamaz, bu yüzden en kısa yaşam ile en uzun yaşamın süresi aynıdır."şu an"eşit sürer hepsinde, geçmiş olsa da öyle olmalıdır, nitekim yitirilen sadece bir andır.
En uzun süre yaşayan ile en erken ölenin yitirdiği aynıdır;zira bir insan yitirebileceği tek şey şu andır, durum buysa , insanın sahip olduğu tek şey şu andır ve sahip olmadığı bir şeyi yitirmesi mümkün değildir.