Mutsuz aşkına üzülecek , geçmişine ağlayacak, hatasını kalbine gömecekti, sonra ... Sonra belki saygıdeğer bir evlilik yapardı , böyleleri çoktu.İyi , zeki , özenli bir eş ve anne olur , yaşamdan zevk almadan elindekilerle yetinirdi . Bütün kadınlar böyle yapmaz mı ?