Mutsuz aşkına üzülecek , geçmişine ağlayacak, hatasını kalbine gömecekti, sonra ... Sonra belki saygıdeğer bir evlilik yapardı , böyleleri çoktu.İyi , zeki , özenli bir eş ve anne olur , yaşamdan zevk almadan elindekilerle yetinirdi . Bütün kadınlar böyle yapmaz mı ?
Derin bir nefes aldım .Saat kaç olmuştu? Yatsa mıydım ? Etrafıma baktım, birinin benim adıma karar vermesini bekledim. Boşunaydı.Boş...Boşuna...Boşa...Kelimenin sesi beni topladı.