Ben kadın değilim tabii, kızım ve insanlar, pardon bayanlar ikiye ayrılırlar: Kadınlar ve kızlar. Genellikle evli olanlara kadın denir ama, evlenmeden kadınlığa ulaşanlarda çok iyi bilinir… Onlar aile içinde genç kızdırlar ama, kendi arkadaş çevrelerinde, << O kadındır biliyor musun>> diye dehşetle ve de tiksintiyle anılırlar. Bütün erkekler kadın diye bilinen o dişi genç kızın peşindedirler, onunla yatmaktır bütün amaçları, ve sonra herkese anlatırlar. Genç kızlar ise… onların sadece gençlikleri ve kızlıkları kalmıştır ellerinde… Bedenlerinin her tarafı ellense de, bedenlerinin her tarafına, bir erkek bedeninin her tarafı değse de, o genç kız, gerçekten genç ve kızdır. Ve kendilerini daha doğrusu bir tek o zar parçalarını, kocaları için ayırmışlardır, o kocanın hakkıdır, sevgiliye verilmez…