Yaşamak eziyettir. Hastalanmak ıstıraptır. Yaşlanmak ıstıraptır. Ölmek ıstıraptır. Bunların hiçbirinden kaçınamayız. Bunlara direnmeye çalıştığımızda, sadece acıyı artırır ve yanıt verme becerimizi geciktiririz. Bunun yerine olup bitenleri gerçekliğini kucaklayabilirseniz, o zaman yaşamla birlikte akabilirsiniz.