I’m es

I’m es
Tanrı bile insanlara kitaplar yoluyla seslendi
Hayatın çiğnediğim bu son lokması, şimdiye kadarkilerin en acısıydı.
Reklam
Her gün çok eğleniyor, çok gülüyoruz. Yakın mıyız peki? Her şeye rağmen, hayır… Ve varlığımızın gizli derinliklerinde, biz ayrı dünyalara aitiz.
Bayım,gözleriniz oldukça kötü durumda..
Evlenseniz iyi olur... Nasılsa gözlerin bozuk, evleneceğin kadını da pek göremezsin. Öylece geçinip gidersiniz. Malum, evlilikte bazı şeyleri de görmemek gerekir, düşüncesiyle mi doktor ona evlilik önermiştir acaba?
dost hissi.. son hissi...
........sana en iyi şişemi açacağım. eğer yarın yoksa onu saklamanın da bir manası yok..

I’m es

, bir kitap okudu
Puan vermedi·216 syf.·
6 günde okudu
·
2021 7. kitabı
Amin Maalouf
7.3/10 · 6,5bin okunma