I’m es

I’m es
Tanrı bile insanlara kitaplar yoluyla seslendi
Bağlanamadığın birisini ömrünün sonuna kadar sevmek için Tanrı huzurunda yemin etmek çok acıdır. Saygı beslemediğin birine ait olmak ondan da kötüdür.
Reklam
Günaydın :)
Ve yeniden uykuya daldım, halbuki biraz önce uyanmıştım.
Her sabah kalktığımda gün boyu neler yapmam gerektiğini aklımdan geçirmek gibi bir adetim var.
Kaba (Ayı gibi davranma durumu)
Ben çocukken, babamın ağzından duyduğum en ağır sıfat kaba idi. Çünkü onun gözünde bir insanda, bir harekette, bir tavır da, bir sözde görülebilecek en affedilmez kusuru buydu. Kibarlığa, Nezakete, ruh inceliğine tapan bir adamdı.