I’m es

I’m es
Tanrı bile insanlara kitaplar yoluyla seslendi
@helloes·
·
sabitlendi
Myself
dürüst bir öfke ; iki yüzlü sevecenlikten iyidir.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Okuyorum, okurken okuduğuma değil, kendime dalıyorum.
İç ses! Bu bahsi kapa!
Ve şimdi şöyle dua ediyorum Tanrı’ya: Olanlar oldu tanrım Bütün bu olanların ağırlığından beni kolla!
Sen benim uçurumum olacaksın, ben senin uçurumun Beraber yuvarlayacağız bir müddet. Sonra birbirimize yabancı, birbirimize karşı terbiyeli, sakin ayrılacağız.
...bugün içimde bir şey oldu bir tel vardi sanki o koptu...
Bitmeyecek şevk verirken beste bir tel kopuyor, ahenk ebediyen kesiliyor.