Neticede herkesin kendi öyküsünün kahramanı olmaya hakkı var. Benim de kendi kahramanım olmama izin verilmesi gerek. Gerçi ben kahraman değilim.
Ben, baş düşmanım.
"Birinin çocukluğunu kurtarmak öyle çok fazla şey gerektirmez. " Küçük bir nezaket, biraz anlayış veya onaylanma hissi;çocuğun realitesini görüp kabul edecek, onun akıl sağlığını kurtaracak tek bir kişi buna yeterdi.