Allah O'dur; başka ilah yoktur;
her zaman diridir;
her an bütün kâinâtı yönetendir;
ne uyuklar, ne uyur;
göklerde, yerde ne varsa hepsi O'nundur.
İzni olmadan kim kalkıp da Onun huzurunda şefaat edebilir?
Yarattıklarının yaptıklarını, yapacaklarını bilir;
kulları ise O'nun ilminden ancak uygun gördüğü kadarını kavrayabilirler.
İlmi, gücü ve kudreti bütün gökleri, yeri kucaklar
ve bunları koruyup gözetmek kendisine ağır gelmez.
En yüce ve en büyük yalnız O'dur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Eğer Allah'ı seviyorsanız bana uyun ki Allah da sizi sevsin ve günahlarınızı bağışlasın. Çünkü Allah çok bağışlayıcı, çok merhamet edicidir. Âl-i İmrân 3/31
"Gönül giydirmek"
Bu sözü Sâmiha Ayverdi'den okumuştum ilk. Türkü gibi, şiir gibi. Şunu ifade ediyor: selam ver, iyilik yap, hizmet et, güldür, kuvvetlendir, ferahlık sun, imkân aç. Ama karşılık bekleme, kenara çekil, bununla mutlu ol ve yola devam et. Böyle yaşa, yaşat.