m

m
@hemmsayee
bir sabah güneşiyle unut gitsin beni
"Az konuşmak, çok konuşmaktan belki daha iyi!"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
(...aşka her zaman acı bulaşır...)
Özellikle yolda yürürken, dışarıdayken olurdu; beni birilerinin izlediğini, gölgemmiş gibi benimle birlikte yürüdüğünü ama her nedense yukarılardan bir yerlerden beni gördüğünü düşünürdüm.
Senden uzağa mı, sana doğru mu gidiyorum Bilemem... Bir telaş alır beni, korkarım Yaklaşmaya çalıştıkça mesafeler uzar diye Karanlıklar düşlerimi bozar diye, korkarım Söyleyemem.
Lâ yukellifullâhu nefsen illâ vus'aha." Ya Rabbi yükümü hafiflet. 💮