İslamcılarımızdan Batıcılarımıza, Türkçülerimize kadar… Hepsi kafalarında
”muhteşem” bir Batı yaratmış, onların kendi ülkelerinde, Hindistan’da, Afrika’da yaptıkları insanlık dışı işlere göz yummuşlar, orayı "gerçek bir medeniyet" olarak tanımlamışlardır. Halen en büyük sorunumuz olan aşağılık kompleksinin köklenmesinde hepsinin vebali vardır.