Okuduğum en güzel kitaplardan birisi olan SHANTARAM tek kelimeyle harikaydı... Evet kalın bir kitap, küçük puntolar, her köşesi dolu olan, içeriği sağlam, parasını son kuruşuna kadar hak eden bir kitaptı... iyi ki aldım, iyi ki okudum. Okuyun, okutturun...