Hayatım, birisinin bana yaptığı aptalca ve sinir bozucu bir şaka. Beni var eden 'birisinin' varlığını kabul etmiyor olsam da bu açığa vuruş - birisinin beni bu dünyaya koyarak bana kötü ve aptalca bir şaka yapmış oluşu- bana tam da en doğal gelen ifade şekliydi.
Elimde olmadan bana öyle geliyordu ki son otuz yıl kırk yıl boyunca nasıl yaşadığımı seyrederek eğlenen birisi vardı.
Evet, o birisi bu işten zevk alıyordu.