" İnsan sadece yalnız olabildiği sürece , bütünüyle kendisi olur.Demek ki , yalnızlığı sevmeyen özgürlüğü de sevmez ; çünkü insan ancak yalnız olduğunda özgürdür. "
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Tanrı sonsuz olduğuna göre , her yerde var olmalıdır.Uzay Tanrı'nın varlığının sonucudur , ezeli olarak kutsal kudretten çıkar ."
Newton
Bu yargıya göre hiçlik denen birşeyin olmadığını söyleyebiliriz , dolayısıyla yoktan var olma bir paradoks haline gelir.