Gerçi ben anılara inanmam! Yaşananlar, bizi terk ettikleri saniyede yaşanmış, bitmiştir. Ve şiir de öyledir: O da aynı şekilde yirmi, elli, yüzyıl içinde yok olup gitmiyor mu? Fakat ben bugün size çok hoş bir hikâye olduğunu düşündüğüm bir şey anlatacağım.
Ayrıca onu yakışıklı olduğu için sevmiyorum, Nelly. Onu seviyorum çünkü o benim, benden öte bir parçam. İkimizin nasıl bir ruhu var bilmiyorum ama, onunkiyle benimki birbirinin aynı. Linton’unkiyse, ayışığı şimşekten, kırağı ateşten ne kadar farklıysa, benimkinden o kadar farklı!