d.

Topraktan geldik, toprağa gidiyoruz. İşte her şey böyle bir dönüşüm içinde.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dünya onu bir zavallı olarak gördü Ama o benim bütün dünyamdı
Ne olurdu? Birbirimize birkaç sene sonra tesadüf etmiş olsaydık! O zaman hayatımız belki bambaşka bir şekil alırdı.
...uzun zamandır aynı kaldırımları çiğniyormuşum gibi geliyordu bana, kesin hiçbir nedenim olmasa da tutsağıydım bu kaldırımların.